Friday, December 6, 2013

Lista mea contra listei lui

In primul an de calatorit impreuna eu si Cipri am muncit in doi la facut bagajele si totul s-a sfarsit prin bufnit, replici taioase sau monosilabice si nemultumiri de ambele parti. Deci aia a fost si ultima data cand am mai considerat facutul bagajelor drept sarcina comuna.
Eu sunt cel care face liste peste liste cu ce ne trebuie, ma apuc cu cateva saptamani inainte de cumparaturi, spal ce e de spalat, curat ce e de curatat, asez lucrurile frumos pe pat impartite pe categorii, subcategorii si sub-sub-categorii si la sfarsit doar il anunt pe Cipri ca e timpul sa le punem in rucsaci.
El vine ca o vijelie, imi distruge sistemul de repartizat pe categorii si le indeasa cat mai eficient in rucsac si GATA. Suntem buni de plecare.
Intr-un final (lasand de o parte nervii care ma apuca cand imi distruge clasificarea bagajelor in functie de importanta, frecventa utilizarii, dimensiune si alte o mie de atribute) asta este sistemul care asigura linistea si pacea in familia noastra. :)
Acum suntem iar pe picior de plecare asa ca eu sunt iar in febra listelor si listutelor. Am lista cu ce trebuie sa avem la noi, lista cu ce avem de cumparat de la supermarket, lista cu ce avem de cumparat din farmacie, lista cu ce avem de cumparat din Kathmandu, lista cu ce avem de inchiriat si o lista cu lucrururi care nu trebuie neaparat dar care poate ar trebui sa fie luate pentru orice situatie. Si in timp ce eu ii explicam lui Cipri ca fac listele el s-a uitat asa suav la mine si nedumerit mi-a zis ca nu intelege ce avem asa mare lucru de luat la noi ca asta este cea mai simpla vacanta din punct de vedere al bagajelor ca sunt doar haine de hiking de luat la noi si atat.
La auzul lui "ATAT" eram deja infoiata ca un curcan. Cum adica "atat"? Pai am o lista lunga cat o zi de post cu lucruri care nu sunt haine. Aaaa - uitai sa spun ca lista cu ce e de luat la noi e impartita in doua: haine si diverse. :) 
Cipri (la fel de nedumerit ca inainte) ma intreaba ce avem asa de luat extra ca el nu intelege.
In primul rand eu credeam ca el s-a invatat ca nebuna de langa el e obsedata de liste si listute.
In al doilea rand eu stiu ca nu sunt pe craca corecta, la cat de obsedata de listute sunt.
Dar (in al treilea rand) totusi lista mea cu diverse e buna, justificata si lunga. Stiu sigur ca Cipri ar pleca in vacanta cu un rucsac de 30 de litri cu trei perechi de sosete, trei tricouri, o pereche de pantaloni si niste chiloti. Dar pana una alta are nebunul pe cap care iaca ce lista are pentru diverse:
  • trusa de prim ajutor
  • pastile
  • plasuri
  • banda pentru picioare
  • saci de plastic mari
  • crema de soare
  • balsam de buze
  • crema de maini
  • lanterne+baterii
  • sticlele de apa
  • servetele
  • servetele umede pentru maini
  • servetele umede pentru bebelusi
  • briceag
  • saruri rehidratante
  • pastile dezinfectat apa
  • dezinfectant de maini
  • travel adaptor
  • safety net pentru rucsaci
  • telefon+incarcator
  • aparat foto+incarcator
  • ac si ata
  • ace de siguranta
  • banda adeziva
  • ghid turistic
  • perie de par
  • unghiera
  • penseta
  • cosmetice
  • aparat de ras
  • pudra de talc
  • compeed
  • bete de mers
  • ochelari de soare
  • tratament pt raceala
  • poze
  • pasapoarte
  • asigurarea medicala
  • cnfirmarea excursiei
  • bilete de avion
  • rezervare hotel
  • copii pasapoarte
  • carnetelul de notite
Si da...intr-un final... la asta se adauga  hainele.

In astfel de momente imi dau seama ca femeile sunt intr-adevar de pe Venus si barbatii de pe Marte.

3 comments:

  1. Auleu, chiar ca nu esti pe craca cea buna!! :))) Unor chestii nu le vad nici eu rostul, parca te pregatesti de apocalipsa, nu de excursie! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu cui ii iei aparare? Uite domne cum se infrateste cu dusmanul :)

      Delete
    2. Sa ceara din drepturi daca castiga ! :)))

      Delete